At line 1 changed one line |
Olen innokas kuntoilija. Kes�isin mm. py�r�ilen ja juoksen. Kiinnostaisikin yhdist�� go |
Olen innokas kuntoilija. Kesäisin mm. pyöräilen ja juoksen. Kiinnostaisikin yhdistää go |
ja kuntoilu jollakin tavoin. Kunto-go -turnaus voitaisiin järjestää vaikkapa kesäleirillä. |
Kelloa ei tarvittaisi, koska miettimisaikaa olisi yhtä kauan kuin vastustajalta kestäisi |
vaikkapa juosta jokin pieni lenkki (esim. 100 metri�). |
---- |
Lisämahdollisuuksia olisi mm. yksi punnerrus per vangittu kivi. |
-- [Tapio Vuorinen], 30.1.2003 |
---- |
Tottahan voisi lisätä myös ns. arjalaisen byo-yomin, aikaa voi ostaa lisää punnerruksilla/kyykyillä/muulla mukavalla. |
-- [Falla] |
At line 3 changed one line |
ja kuntoilu jollakin tavoin. Kunto-go -turnaus voitaisiin j�rjest�� vaikkapa kes�leirill�. |
---- |
At line 5 removed one line |
Kelloa ei tarvittaisi, koska miettimisaikaa olisi yht� kauan kuin vastustajalta kest�isi |
At line 7 changed one line |
vaikkapa juosta jokin pieni lenkki (esim. 100 metri�). |
Juostaankos tuo 100m sitten joka siirron jälkeen uusiksi? Mitäs jos juostaan/kävellään/ajetaan pyörällä joku pidempi matka, ja siihen kulunut aika on sitten vastustajan käytettävissä ilman mitään byo-yomeja.. |
-- [Ossi Kauppi] |
At line 18 added 3 lines |
Monenlaisia mahdollisuuksia on. Ilman muuta aikakauppaa pitää jollakin metodilla |
käydä fyysistä suorituskykyä aikaetuun vaihtaen. Yksinkertaisin versio on pelata |
tavalliseen tapaan kellolla esim. 2 x 30 min miettimisajalla ja velvoittaa pelaaja juoksemaan siirtonsa jälkeen 40 metriä. Näin juoksumatkaa voi odottaa tulevan pelin aikana 3000-4000 m. Jos pelataan neljän pelin turnaus, juostua tulee 12-16 km illan aikana. Arjalainen byo-yomi että Ossin ehdotus kuulostavat myös hyviltä. |
At line 22 added one line |
-- [Markku Jantunen|MarkkuJantunen], 30.1. 2003 |
At line 24 added one line |
|
At line 26 added one line |
MikroPC 10/2002: "Turing harrasti myös juoksemista, aina maratonia myöten. Ja pelasi myös shakkia, kuten monet muut matemaatikot. Hän onnistui myös yhdistämään nämä kaksi harrastustaan yhdeksi lajiksi. Tuloksena oli shakkipeli, jossa pelaajan tuli siirron tehtyään juosta puutarhan ympäri, ja hänen palattuaan oli toisen puolestaan tehtävä siirtonsa. Eli mitä nopeammin juoksi, sitä vähemmän jäi toiselle miettimisaikaa, mutta sitä enemmän myös omat voimat kuluivat." \\ |
At line 13 changed one line |
Lis�mahdollisuuksia olisi mm. yksi punnerrus per vangittu kivi. |
Tätä on kokeiltu ja idea on ilmeisesti hyväksi havaittu, ei muuta kuin toteutusta kehiin vain. :) |
At line 15 changed one line |
30.1.2003 - [Tapio Vuorinen] |
-- [Suvi|SuviLeppänen], 03.02.2003 |
|
|
---- |
Nostetaanpas tämäkin... |
Tuli tuossa mieleen että nigirinhän voisi periaatteessa korvata jollain 100m juoksumatkalla, ja juoksun voittanut pelaaja saa mustat. Mikäli kello käytettävissä niin voittajan aika puolitetaan(tai kerrotaan vaikkapa 0,4), pyöristetään lähimpään puoleen ja tämä mitä jää jäljelle on valkean saama komi. Jos kelloa ei ole niin komi voisi vaikka ollakin se 6,5. |
|
Heitin tuonne [Kesäleiri] sivulle listan jonne saa ilmoittautua jos haluaa leirillä kokeilla jonkinmoista Kunto Gon viritelmää.. |
|
-- [Ossi Kauppi], 25.4.2003 |
|
Kun olet tehnyt siirtosi ja lähtenyt juoksemaan, saako vastustajasi siirtää saman tien ja lähteä juoksemaan? Tällöinhän nopea juoksija voisi vastata siirtoon nopeasti ja ohittaa juoksumatkalla. :) |
|
-- [Teemu Hirsimäki], 26.4.2003 |
|
Tuossapa on vielä miettimistä.. mitäs jos tuosta ohittamisesta saisi ylimääräisen siirron? =D |
|
-- [Ossi Kauppi], 13.1.2004 |